Friday, April 6, 2007

חולה פוסט 4 - אחרי הטיפול

היום סוף סוף אחרי ה7 חודשים הכי גרועים שהיו לי בחיים אני כבר לא מוגדרת כאנורקסית.
סיימתי את הטיפול אצל הפסיכולוגית שלי אבל אני עדיין בפגישות שבועיות אצל הדיאטנית בשביל לשמור על עצמי.
הרופא שמח שזה נגמר ככה וגם אמא שלי.
כבר אין יותר סחרחורות אין יותר כאבי ראש וקור.
לא יכלתי יותר לפעמים היו רגעים שפושט הרגשתי שאני לא רוצה לחיות יותר וראיתי את המוות בעיניים.
אישפזו אותי פעמיים במהלך השבעה חודשים האלה ואני לא רוצה לראות בית חולים יותר בחיים שלי
אני עדיין צריכה ללכת לרופא כל חודש לבדיקה.
אני עכשיו שוקלת 55 כמו שצריך להיות לגובה שלי ואני שמחה שככה.
חזרתי להיות בקשר עם החברות הטובות שלי שכמעט ולא דיברתי איתם ב7 חודשים האלה.
חזר לי המחזור החודשי ואני מאושרת.
הבנתי סוף סוף מה היה לי וכמה זה לא נכון איך שהתנהגתי בזמן האחרון.
אני מתחילה להנות מחדש מהחיים ..פשוט מאושרת.

No comments: