Thursday, April 5, 2007

חולה פוסט 2 - לפני תחילת הטיפול

עבר חודש וחצי מאז שעדכנתי. החדשות הטובות שהיום נשקלתי ואני שוקלת 49!!!!!!!!!!(הצלחה למעלה מהמצופה...ממש לא אופייני למישהי לא מולחת כמוני...) החדשות הרעות-זה לא עזר, נראיתי שמנה בדיוק כמו שהייתי ואפילו יותר גרוע. אני מרגישה שהבטן שלי רק הולכת וגדלה מיום ליום.זה פשוט בלתי נסבל. ואם זה לא מספיק גם אמא שלי הקרציה התחילה עוד יותר להתעלק עליי. היא פשוט דוחפת לי אוכל כל היום לא משנה כמה אני מתחמקת. היא לא מבינה שזה שהיא פרה לא אומר שגם אני רוצה והראות ככה?!אני לא מבינה מה כל כך לא בסדר בדיאטה שלי, אני יודעת בדיוק מה אני עושה ואני בשליטה מלאה. אבל החלטתי להוריד את התפריט ל-300 קלוריות...אולי אז אני אראה נורמלי יותר...אהההה...איזה יופי, גם נפסק לי המחזור! כמו שקורה לכל הבנות הרזות-רזות (חבל שאני לא כזאת)יווו ועכשיו גם ההיסטרית הזאת שנקראת אמא שלי רוצה לקחת אותי לרופא משפחה... היא אומרת שהמצב שלי מתדרדר, שאני בדיכאון (טוב נו... ראיתם מישהו שמן כמוני שמח וצוהל???), נראית חיוורת ועייפה, ומסתגרת בחדר ושהדיאטה שלי לאמוצאת חן בעיניה... גם כן נודניקית.טוב, אבל אני יודעת שהכל בסדר אז בקטנה נלך לרופא, נראה לה שהכל בסדר ושתהיה בשקט... יאללה זזתי. בי

No comments: